Ofte stilte spørsmål

Kan jeg ringe til dere?

Du kan kontakte vår kundeservice alle hverdager mellom 09.00 og 18.00 på telefon: +47 977 92 785

Hvor lang tid går det, før jeg mottar varene jeg har bestilt på blissflowerbox.no?

Hver bukett håndlages etter bestilling, vi bruker 1-2 arbeidsdager før varene blir sendt med posten. Ved hastebestilling, ta kontakt med kundeservice.
Normal leveringstid til adresser i Norge er 2-7 arbeidsdager. Blissflowerbox.no tar forbehold om at det kan forekomme forsinkelser. Ved henting på vårt lager, ta kontakt med kundeservice for å avtale tidspunkt.
 
Hva skjer dersom dere ikke har min vare på lager? Får jeg pengene mine refundert?

Dersom det skulle skje at varelager på nett ikke er oppdatert vil du få en e-post om dette innen senest 2 dager. Pengene som blir reservert på ditt kort ved bestilling blir da selvsagt ikke trukket, men reservasjonen kan i noen opprettholdes en dag eller to, alt etter hvilken bank du bruker. 

Når kan man sende inn bestilling?

Du kan sende inn ordrer hele døgnet året rundt i nettbutikken. Ved større ordrer eller spørsmål kan du sende e-post til oss: info@blissflowerbox.no.

Hvordan kan jeg bestille en større ordre, for eksempel til et hotell, restaurant eller bryllup?

Send idé, forespørsel eller bestilling til jeena@blissflowerbox.no, så tar vi det derfra. Nettbutikken passer best til enkeltbestillinger. Ved store ordrer kan vi sende faktura, vi må også beregne egen pris på forsendelsen.

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

I nettbutikken kan du velge mellom de mest brukte betalingskortene, slik som for eksempel Visa og Masterkort. Du kan også benytte PayPal, Vipps, Klarna og Apple Pay. 

Skal jeg betale porto?

Bestiller du varer på blissflowerbox.no for mer en 1000,- er det fri frakt med postnord. På varer under 1000,- tilkommer porto på 49,-. Dersom du ønsker å returnere skal du betale returporto for dette.

*Henting på vårt lager etter avtale er selvsagt gratis.
*Hjemlevering Oslo,Viken (mellom 16.00-22.30)

Hva skjer dersom min pakke ankommer når jeg ikke er hjemme?

Vi samarbeider med Doordrop og vi har hjemlevering alle dager i Oslo, Viken, mellom 16.00-22.30 - om en pakke blir forsøkt levert og den ikke blir levert, ( kundens feil) blir den kjørt tilbake til terminalen og kjørt ut på nytt dagen etter. 1 levering blir forsøkt levert 3 ganger

Henting på ditt nærmeste postkontor:
Blissflowerbox.no benytter posten og PostNord for levering. Du vil motta en hentelapp i din postkasse, per e-post eller per sms, som forteller deg hvor du kan hente din pakke. 

Hjemlevering med Bring: Du får beskjed på sms når pakken er på vei. Leveres på døren mellom Kl 08-17 eller Kl 17-21, basert på postnummer. Husk at blomstene ikke bør utsettes for kulde eller direkte sollys, så du bør ikke avtale at blomstene settes utenfor døren når det er upassende vær og du ikke er hjemme.

Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg? 

Du har 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen, som betyr at varen skal være kommet til butikken innen 14 dager etter at du har mottatt den. Du står selv ansvarlig for alle kostnader tilknyttet retursendingen. Les om reklamasjon, angrerett og lignende her.

En del av bestillingen min mangler/er feil

Skulle du oppdage en feil eller mangel ved et av våre produkter, er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Ta gjerne bilde og send til oss på e-post så fort som mulig: info@blissflowerbox.no
Da vil vi betale returkostnaden og sende riktig vare - gitt at den fremdeles er på lager. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.
 

Hvordan kan man kontakte blissflowerbox.no for andre henvendelser?

Bruk e-post info@blissflowerbox.no, Telefon +47 977 92 785
Bedrift: jeena@blissflowerbox.no
Presse: jeena@blissflowerbox.no

Hva slags vedlikehold trenger blomstene?

Våre roser trenger ikke noe stell eller vedlikehold. Vanlige roser trenger stadig vanning, bytte av vaser og fjerning av visne blader. Rosene fra Bliss holder seg godt i minst ett år. Du må behandle dem med forsiktighet, rosene må ikke utsettes for direkte sollys, rystelser eller varme. Kort sagt: La dem stå pent til pynt inne i romtemperatur. Les mer her.

Vil rosene vare i et helt år?

Ja, rosene vil vare i et helt år hvis du følger våre instruksjoner om forsiktig behandling. Les her.

Kan jeg designe min egen blomsteroppsats?

Vi prøver å imøtekomme alle tilpassede forespørsler. Vennligst send en e-post til info@blissflowerbox.no, og du skal få hjelp til å lage ditt ideelle blomsteroppsats.

Hvor kommer rosene våre fra?

Våre leverandører er lokalisert i Sør-Amerika (Ecuador og Colombia) hvor de oppfyller internasjonale kvalitetsstandarder i sine produksjonssystemer.

Stell av evighetsroser

*Ta rosene forsiktig ut av emballasjen.

*Ikke sett hattelokket oppå rosene. Hattelokket er ment som dekor ved siden av hatteesken. Hattelokket kan også plasseres under esken.

*Ikke plasser noe oppå rosene.

*Ikke fjern rosene fra hatteesken som de er montert i, det kan i tilfelle forårsake skade.

*Ikke vann rosene.

*Unngå direkte sollys. 

*Unngå hete.

*La rosene stå i romtemperatur og med normal eller lav luftfuktighet.

*Ikke ta på rosene ofte, de er skjøre.

*Bruk en liten fjærkost eller sminkekost til å tørke støv. Du kan også bruke en hårføner fra lang avstand med kald luft.