BETINGELSER

KONTAKT OSS

Det er Bliss Flowerbox ( org.nr 921614195 ) som eier dette nettstedet og som selger produktene som tilbys her. Vår e-postadresse er: info@blissflowerbox.no

PRISENE

Alle produktpriser gjelder for Norge, er uten frakt og med merverdiavgift.

PRODUKTENE

Vi selger ekte blomster som er behandlet med naturlige oljer, noe som gjør at de beholder fargen svært lenge. Det er ikke snakk om kunstige eller tørkede blomster.

 

VÅR GARANTI

Du kan fint ha din roseboks alt fra et til tre år, men blomstene må ikke utsettes for sollys, sterk varme eller mye fuktighet. Du må heller ikke vanne blomstene. I løpet av garantitiden vil det oppstå enkelte krakeleringer (små sprekker) i fargen. For å minimalisere dette, bør oppsatsen alltid behandles varsomt.

Vi kan ikke garantere at din skjerm viser blomstenes korrekte farger, men vi har gjort hva vi kan gjøre for at fargene skal være riktige på de bildene vi legger ut.

BESTILLING OG UTSENDELSE AV VARER

Vi bruker 1-3 arbeidsdager før varene blir sendt i posten. Vi sender ikke i høytider. Du kan forvente at varene kommer til deg 3-7 arbeidsdager etter at du bestilte.
Skulle det mot formodning oppstå midlertidig stans i våre utsendelser, vil vi opplyse om det i nettbutikken og på nettsiden «Om oss».

Har du gitt oss for få opplysninger, eller feil opplysninger, til at vi kan sende ut varen, vil vi forsøke å ta kontakt med deg. Utsendelsen vil uansett bli forsinket eller stanset.

Vi leverer varene på døren din, de fleste steder i landet. Ta kontakt hvis det haster, da kan vi benytte budbil i sentrale strøk.

Hva koster levering?

BRING HJEMLEVERING: 190 kroner. Du får beskjed på SMS når pakken er på vei.

Leveres på døren mellom Kl 08-17 eller Kl 17-21, basert på postnummer. Er det snakk om en ekstra stor forsendelse, kan leveringsprisen bli en annen. Husk at blomstene ikke bør utsettes for kulde eller direkte sollys, så du bør ikke avtale at blomstene settes utenfor døren når det er upassende vær og du ikke er hjemme.

Enkelte steder i landet kan ikke denne leverings måten benyttes. Du vil få beskjed og vi finner en løsning.

- VAREN HENTES PÅ POSTKONTOR - BRING/POSTNORD:  GRATIS på kjøp over 1000,-

- VAREN HENTES I DRAMMEN ETTER AVTALE: GRATIS

- VAREN HENTES PÅ POSTKONTOR - POSTNORD: 49 kroner på kjøp under 1000,-

Fri frakt på kjøp over 1000,-*
*Gjelder, pakke hentes på postkontor "Bring & PostNord"

 

14 dagers angrefrist

Ifølge norsk lov har du fjorten dagers angrefrist når du handler produkter via internett. Ønsker du å sende varen i retur til oss, ta kontakt på denne e-post-adressen: info@blissflowerbox.no

Bruk helst vår originale innpakning når du returnerer varen, eller sørg for at varen er like godt beskyttet som da vi sendte den til deg. Pass på at ditt navn er synlig enten utenpå eller inni emballasjen.

Det er du som må betale porto når du returnerer. Bruk helst Postens sporingsløsning av forsendelser, slik at det finnes bevis for at varen er på vei til oss.

Når vi har mottatt varen, vil vi straks returnere pengene som du betalte, det kan likevel gå noen dager før du har mottatt pengene, på grunn av treghet i betalingssystemene.

 

KANSELLERING AV ORDRE

Har du bestilt og betalt for en vare, kan du kansellere ordren når som helst ved å sende oss beskjed på info@blissflowerbox.no, så lenge det er før vi har sendt varen av gårde til deg. Har vi sendt varen, må du i tilfelle benytte deg av angrefristen som er nevnt i forrige punkt.

 

REKLAMASJON

Har du mottatt feil vare eller det er skade på varen eller det mangler noe, ta gjerne bilde og send til oss på e-post så fort som mulig: info@blissflowerbox.no

Retur: Bliss Flowerbox, Bråtan 47 A, 3022 Drammen 

Er vi i nærheten, kan vi kanskje stikke innom for en raskest mulig løsning på problemet. Ta uansett kontakt slik at vi kan finne en god løsning.