FRAKT & LEVERING

 Leveringsmetode av produktet velger kunden selv i kassa.

Velger du hente selv som leveringsalternativ, kan pakken hentes hos oss, lageradresse: Bråtan 47 A, 3022 Drammen. Avtale tid gjøres ved å ringe oss eller sende oss sms på +47 977 92 785. Du kan også sende oss e-post på info@blissflowerbox.no 

Levering med Posten & PostNord

Vi bruker 1-2 arbeidsdager før varene blir sendt med posten/postnord. Du kan forvente at varene kommer til deg 3-7 arbeidsdager etter at du bestilte.
Merk at tiden for levering kan variere avhengig av hvor i landet du bor og hvilket leveringsalternativ du velger, samt når i sesongen bestillingen gjøres.

Har du gitt oss for få opplysninger, eller feil opplysninger, til at vi kan sende ut varen, vil vi forsøke å ta kontakt med deg. Utsendelsen vil uansett bli forsinket eller stanset.

Blissflowerbox.no står som ansvarlig for varen inntil den er levert til kunden.

Kunden står selv ansvarlig for å hente varen og dersom varen ikke blir hentet innen 14 dager vil det påløpe returgebyr tilsvarende frakten til kunden.

Det er også kundens ansvar å etterlyse varen dersom den ikke er mottatt innen forventet leveringstid. Kunden står ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse – og står ansvarlig for å betale frakt (begge veier) dersom varen kommer i retur til oss grunnet feil eller ufullstendig adresse.

Fri frakt på kjøp over 1000,-*
*Gjelder, pakke hentes på postkontor "PostNord"